Hoe is het zo gekomen....

De Challenge: Michelangelo's Plafond van de Sixtijnse Kapel naar het patroon van Joanna Lopianowski-Roberts.
De Afspraak: Het is geen wedstrijd, er hangt geen einddatum aan maar we willen er wel iets aan koppelen. Omstebeurt borduren we een paneel. En als we een paneel af hebben, storten we 5 euro in een potje + 1 euro voor iedere maand dat we bezig zijn. Wat we daar mee gaan doen, weten we nog niet. Halverwege uit eten, een weekendje weg na afloop? Het kan allemaal.
De Startdatum: Mei 2011

zondag 9 oktober 2011

Paneel 27: Jippie tekening 5 is af!!!


Hallo allemaal,
Het heeft langer geduurd dan ik verwacht had, maar ik heb vrijdag dan toch eindelijk tekening 5 afgemaakt, een hele volle tekening met heel veel " schilderen-op-nummer" . (onze trouwe volgers weten meteen wat ik daarmee bedoel) Vooral een kwestie van verstand op nul en domweg vlakjes en kleurtjes borduren. Terwijl je bezig bent zie je het niet,maar toen ik klaar was en hem omdraaide zag ik pas echt wat ik nu eigelijk gemaakt heb, niets geen gebraje kippen of rondslingerende ledematen, maar al echt een kluwe mensen die smeken om hulp omdat ze door slangen aangevallen worden.
Met hernieuwde borduurdrift ben ik meteen verder gegaan met de volgende tekening, nr 4. Het schiet dus al lekker op. Minie staat al te stuiteren wanneer zij weer verder mag/kan. Even geduld nog,Minie!!! Voor nu nog een fijne dag allemaal en tot de volgende update. Groetjes Miekie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten