Hoe is het zo gekomen....

De Challenge: Michelangelo's Plafond van de Sixtijnse Kapel naar het patroon van Joanna Lopianowski-Roberts.
De Afspraak: Het is geen wedstrijd, er hangt geen einddatum aan maar we willen er wel iets aan koppelen. Omstebeurt borduren we een paneel. En als we een paneel af hebben, storten we 5 euro in een potje + 1 euro voor iedere maand dat we bezig zijn. Wat we daar mee gaan doen, weten we nog niet. Halverwege uit eten, een weekendje weg na afloop? Het kan allemaal.
De Startdatum: Mei 2011

vrijdag 12 augustus 2011

Paneel 27 vordert lekker



Hallo allemaal,
Even een blog-tussendoor over onze Challenge. Ik ben uiteraard nog volop aan het borduren maarik ben er wel weer ouderwets aan verslaafd, elk steekje dat je maakt is er 1 dichterbij ons einddoel, en van dichtbij zie ik alleen maar halve en kwartsteekjes maar als ik even wegloop en terugkom zie ik dus pas wat ik gemaakt heb, van de week herkende ik daadwerkelijk een hand en een slang,jaja.
Maar goed, de 1ste tekening (van de 9) was snel af,aangezien ik daar maar 1 steekje van hoefde te maken (de rest had Minie al gedaan, aangezien de patronen elkaar overlappen i.v.m. aansluiten) de 2e tekening schiet al lekker op, zie bijgaande foto. Dus nog (maar) 7 te gaan,hahahaha. Tijdens het borduren dek ik het paneel dat Minie gemaakt heeft, om vies worden te voorkomen, maar ik heb nu ook een overzichtsfoto gemaakt van het geheel, het is net of het niet klopt omdat de panelen schots en scheef staan, maar vrees niet, het komt allemaal goed.
Tot zover deze update, binnenkort meer vanuit het kloppende hart van onze Challenge.

2 opmerkingen:

  1. Het gaat al goed hoor! Succes met de komende tekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren, prachtig.

    ben zeer benieuwd naar je vorderingen hiervan ;)

    Mvg Sarah

    www.borduurwerkensarah.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen