Hoe is het zo gekomen....

De Challenge: Michelangelo's Plafond van de Sixtijnse Kapel naar het patroon van Joanna Lopianowski-Roberts.
De Afspraak: Het is geen wedstrijd, er hangt geen einddatum aan maar we willen er wel iets aan koppelen. Omstebeurt borduren we een paneel. En als we een paneel af hebben, storten we 5 euro in een potje + 1 euro voor iedere maand dat we bezig zijn. Wat we daar mee gaan doen, weten we nog niet. Halverwege uit eten, een weekendje weg na afloop? Het kan allemaal.
De Startdatum: Mei 2011

zondag 11 december 2011

Het eind is in zicht!!


Hallo allemaal,
Tijd voor weer een update over onze Ultimate Challenge!!!!
Hoewel het nu toch wel een stuk langer begint te duren dan ik zelf bedacht had, moet ik er ook bij zeggen dat het toch ook wel wat overmacht is/was waardoor ik niet aan borduren toekwam; maar dat ga ik niet als excuus aanvoeren, er waren ook dagen bij dat ik gewoon te moe was. Maar goed, al kruipende is er toch enige vordering geweest. Ik heb tekening 4 t/m 9 af inmiddels, tekening 3 heeft Minie al grotendeels gedaan, tekening 2 is nog een stukje paneel met schilderen op nummer en tekening 1 is een stuk recht-toe-recht-aan rand van de binnenste taferelen, en ik heb de vaart er al in, ik hoop eind december klaar te zijn met dit paneel, dan staat de teller van de euro's op 10 (!!) Hahahaha Minie bood al aan dat ik dit bedrag ook mocht pinnen, zeer behulpzaam van haar.
Vandaag gaat het met borduren zowieso niet lukken, omdat Minie d'r jongste kuiken 2 jaar is geworden en dit moet natuurlijk uitgebreid gevierd worden!!! Vanaf morgen logeert Opa Motor een weekje bij ons en gaan we de kerstboom zetten en gezellige dingen doen (Opa heeft overigens al jaaaaaaaaaaaaaaren geen motor meer,maar ja........ ) dus Beste Volgers.............. ik hoop dat het gaat lukken, eind december. Voor nu wens ik iedereen alvast hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling toe, en volgend jaar flink veel borduurvlieguren natuurlijk. Bedankt voor jullie leuke en enthousiaste reacties en blijf ons volgen!!!!!! Groetjes Miekie

1 opmerking: