Hoe is het zo gekomen....

De Challenge: Michelangelo's Plafond van de Sixtijnse Kapel naar het patroon van Joanna Lopianowski-Roberts.
De Afspraak: Het is geen wedstrijd, er hangt geen einddatum aan maar we willen er wel iets aan koppelen. Omstebeurt borduren we een paneel. En als we een paneel af hebben, storten we 5 euro in een potje + 1 euro voor iedere maand dat we bezig zijn. Wat we daar mee gaan doen, weten we nog niet. Halverwege uit eten, een weekendje weg na afloop? Het kan allemaal.
De Startdatum: Mei 2011

donderdag 22 december 2011

HOERA, Paneel 27 is af!!!



Hallo allemaal,
Nou, ik heb woord gehouden hoor; paneel 27 is af en nog voor eind december, hoera jubel en juich!!!
Het is een rare gewaarwording maar ineens heb ik het gevoel alsof ik ineens alle tijd van de wereld heb. Of zou dat komen omdat ik nu de hete adem van Minie niet meer voel? Hihi. Nou, Minie kan aan de bak hoor, al heb ik wel gezien dat de volgende 2 panelen (die wij uitgekozen hebben) niet zoveel tekeningen hebben als deze 27. Maar het is wel gaaf geworden zeg, ik heb ook weer een overzichtsfoto gemaakt, zolang dat nog past proberen we dat erbij te doen.
In mijn vorige update had ik gemeld dat ik misschien niet zo hard zou gaan omdat opa Motor zou komen logeren, dat is volledig anders gelopen want opa (die inmiddels omgedoopt is tot opa Snor) heeft mij met zachte dwang aan het borduren gezet 's avonds en kwam gezellig erbij zitten met zijn puzzelboek, zodoende is het toch ineens heel snel gegaan. Bedankt opa Snor!! Nog niet zo heel lang geleden heb ik in mijn blog gesproken over gebraje kippen en grote broeken, opa wist me te vertellen dat ik aan het borduren was aan een aap in plaats van een duivel, het is maar hoe je het bekijkt. Volgens het patroon heette dat stukje " devils and ram's head".
Ik ga voorlopig afscheid van jullie nemen want Minie neemt het weer over, ik wens iedereen hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar.

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie met zijn 2 aan het werk zijn..Ik begrijp dat je in de linker hoek beneden bent begonnen... Ja nog een lange weg te gaan maar ik denk dat het fantastisch wordt..
    Zou zeggen laat 2012 maar een goed borduurjaar worden..

    Zal zeker nog eens naar jullie blog gaan om de vorderingen te bewonderen..
    groeten Thijsse

    BeantwoordenVerwijderen