Hoe is het zo gekomen....

De Challenge: Michelangelo's Plafond van de Sixtijnse Kapel naar het patroon van Joanna Lopianowski-Roberts.
De Afspraak: Het is geen wedstrijd, er hangt geen einddatum aan maar we willen er wel iets aan koppelen. Omstebeurt borduren we een paneel. En als we een paneel af hebben, storten we 5 euro in een potje + 1 euro voor iedere maand dat we bezig zijn. Wat we daar mee gaan doen, weten we nog niet. Halverwege uit eten, een weekendje weg na afloop? Het kan allemaal.
De Startdatum: Mei 2011

maandag 5 september 2011

Paneel 27 derde update


Hallo allemaal,
Het is weer tijd voor een update.
Ik heb helaas niet zoveel geborduurd als ik had willen doen maar door werk, mooi weer en vermoeidheid kwam het er niet van,jammer genoeg. Na een paar weken recht-toe-recht-aan borduren kan ik dan eindelijk toch weer een vooruitgang publiceren.
Het einde van tekening 7 is al in zicht, tekening 6 bestaat voor mij uit maar liefst 2,5 steekje (!) met dank aan Minie ;) en daarna kan ik beginnen met een MEGA-borduuruitdaging in tekening 5!!!
Bijgaand natuurlijk weer een foto, en dan ga ik gauw weer verder. Tot bij de volgende update en groetjes van Miekie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten