Hoe is het zo gekomen....

De Challenge: Michelangelo's Plafond van de Sixtijnse Kapel naar het patroon van Joanna Lopianowski-Roberts.
De Afspraak: Het is geen wedstrijd, er hangt geen einddatum aan maar we willen er wel iets aan koppelen. Omstebeurt borduren we een paneel. En als we een paneel af hebben, storten we 5 euro in een potje + 1 euro voor iedere maand dat we bezig zijn. Wat we daar mee gaan doen, weten we nog niet. Halverwege uit eten, een weekendje weg na afloop? Het kan allemaal.
De Startdatum: Mei 2011

woensdag 15 februari 2012

Paneel 15: Libica - Tweede update

Het gaat niet zo heel erg rap met paneel 15. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. Nou ja, ik weet het eigenlijk wel: omdat ik twee kleine kuikens rond heb lopen, leg ik niet zo heel snel de S.K. (=Sixtijnse Kapel) op tafel. Kleinste kuiken is op onbewaakte momenten nog wel eens fanatiek met de stiften. Ik moet er toch niet aan denken dat ze onze lap te pakken krijgt. En ik pak em ook niet zo snel uit voor slechts een half uurtje. Zonde eigenlijk. Want heel veel halfuurtjes maken veel kruisjes :-) Hierbij de vorderingen tot nu toe:


1 opmerking: